۶ پاسخ

۴تاباهم بخور ۴تادیگه۱۲ساعت بعد بخور

نه باباا درست نیس اصلا جلوگیری‌نمیشه اینجوری

جلوگیریت باقرص ال دی ؟ ینی هرشب میخوری ؟ یافقط امشب میخوای بخوری

بعدشم اوکیه نگران نباش چ کامل ریخته بشه داخل چ ی قطره همون یدونش کافیه

باید قبلش میخوردی

نههههه

سوال های مرتبط

مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۹ ماهگی
مامان رضا و امین مامان رضا و امین ۱۳ ماهگی