۸ پاسخ

دو وعده غذا بده یه میانوعده بده . البته بستگی ب اشتهای بچه داره ‌

من یادمه ظهر فرنی میدادم . عصر میوه یا پوره . شب سوپ . ماهک هم شکمو بود دوس داشت بخوره . ولی مهوا شکمو نیس . چن روز فرنی دادم میخواست دیگه کلا شیشه نگیره🫤🫤

غذا هم اگه تازه شروع کردی روزی یبار بده کم کم وعده هاشو زیاد کن

سه وعده

پوره کدو حلوایی و فرنی و موز و سوپ واسه بچه شما مجازه فعلا

پوره کدوحلوایی...فرنی....موز....سوپ.....من تازه شروع کردم به کته و حریره بادوم و چیزای دیگه

هروقت بخاد شیر میدم
۱ وعده ۶ ماهگی

من شیر هر وقت خودش بخواد میدم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۱۷ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان سامیار وسهیل مامان سامیار وسهیل ۸ ماهگی