من همیشه دست میزنم سنگین شده باشه عوض میکنم
سنگین شده باشه مای بی بی عوض میکنم ساعت خاصی نداره
هر ۳ یا ۴ ساعت یکبار
جیش هر 4 یا 5 ساعت
خب عوض نکن عزیزم
من ۵ ساعت یه بار
۴ ۵ ساعت حداقل بزار بمونه باز نگاه کن زیاد نبود دوباره ببند همونو
چرا ساعتی عوض میکنی ی مقدار پری پوشک برا خودت در نظر بگیر ب اون حد رسید عوضکن پیپی هم درجا عوض کن. اخه نمیدونم چرا ساعتی عوض میکنید مگه بچه سرساعت مشخص. جیش میکنه شاید لازم باشه زودتر عوض کرد
کلا روزی ۵ تا
نگاه میکنمزیاد جیش کنه عوض میکنم
اگ پیپی کنه سریع عوضش میکنم
اگ فقط جیش باشه هر ۴ ساعت بستگی داره یا ۳ ساعت یا ۵ ساعت بستگی به سبکی و سنگینی مای بی بی داره
من امروز بچم ۵ساعت تو مای بیبی بود جیشی خاستم عوض کنم مادرهمسرم گفت نه و سبکه و بزار پیپی کنه حداقل بچم
تا ۹ساعت مای بیبی تو پاش بود عا سنگینننن😭😣بچممم
شبا ک یبار ساعت ۱۲
تا صبح ۹ عوض نمیکنم
طول روز هم هر ۴ساعت
مگر اینکع پی پی کرده باشن
چه پوشکی استفاده میکنی ؟
اگه پی پی کنه سریع عوض میکنم اگه جیش خالی باشه ۶یا۷ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.