۱۲ پاسخ

من همیشه دست میزنم سنگین شده باشه عوض میکنم

سنگین شده باشه مای بی بی عوض میکنم ساعت خاصی نداره

هر ۳ یا ۴ ساعت یکبار

جیش هر 4 یا 5 ساعت

خب عوض نکن عزیزم
من ۵ ساعت یه بار

۴ ۵ ساعت حداقل بزار بمونه باز نگاه کن زیاد نبود دوباره ببند همونو

چرا ساعتی عوض میکنی ی مقدار پری پوشک برا خودت در نظر بگیر ب اون حد رسید عوضکن پیپی هم درجا عوض کن. اخه نمیدونم چرا ساعتی عوض میکنید مگه بچه سرساعت مشخص. جیش میکنه شاید لازم باشه زودتر عوض کرد

کلا روزی ۵ تا

نگاه میکنمزیاد جیش کنه عوض میکنم

اگ پیپی کنه سریع عوضش میکنم
اگ فقط جیش باشه هر ۴ ساعت بستگی داره یا ۳ ساعت یا ۵ ساعت بستگی به سبکی و سنگینی مای بی بی داره
من امروز بچم ۵ساعت تو مای بیبی بود جیشی خاستم عوض کنم مادرهمسرم گفت نه و سبکه و بزار پیپی کنه حداقل بچم
تا ۹ساعت مای بیبی تو پاش بود عا سنگینننن😭😣بچممم

شبا ک یبار ساعت ۱۲
تا صبح ۹ عوض نمیکنم
طول روز هم هر ۴ساعت
مگر اینکع پی پی کرده باشن
چه پوشکی استفاده میکنی ؟

اگه پی پی کنه سریع عوض میکنم اگه جیش خالی باشه ۶یا۷ساعت

سوال های مرتبط