بچهاتون از کی مامان و گفتن؟

۱۱ پاسخ

الان یکماه میگ ماما بابا

پسر من هیچ نگفته هنوز 🫤

بابا میگه

بچهای من فقط میگن بابا هرکاری میکنم نمیگن مامان🥲

پسر من بابا بابا میگه دیروز دوبار ماما ماما هم میگفت ولی من فکر مکنم اینا.رو با منظور نمگه همون اوا سازی مکنه فکر نکنم بدونن مامان بابا رو البته میشناسه ولی نخواد بدونه که بهش بگن بابا
وقتی کسی بهش مگه سلام دست دراز مکنه بقیه مگن سلام مکنه من مگم نه این دست دراز مکنه ولی به قصد سلام نه اخی بچه پنج ماهه چه میدونه سلام چیه

از ۷ماهگی ۴بار ماما گفت ولی الان فقط و فقط بابا میگه شاید صدبار بابا گفتن یه ما بگه 🥴😒

از ۸ماهگی مامان بابا اب نو (ینی نون)میگه البته اگ سرحال باشه اگ بداخلاق باشه همش عر میزنه

سلما دلوینم تو گریه میگه ماما ولی تو حالت عادی هیچی نمیگه

بچه من هنوز نگفته

پسر من که فقط همون اوایل آغو آغو کرد الان حدود سه ماهه که دیگه هیچی نگفته 🥺

اول بابا میگن بد ماما

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری