خانما بچه هاتون از کی مامان بابا گفتن

۱۴ پاسخ

بستگی داره عزیزم
یکی هست بچش زود راه میفته و دندون در میاره و زبون باز میکنه
یکی برعکس

دختزه من ۵ماهش بود میگفت ما ما تخم بلدرچین دادم دیگه العا بابا .دد.نه نه.ماما.اکبر .اقا اینارو میگه
اکبرم ک رو نمیتونه میگه ابر درکل به نظرم با بچه باید زیاد حرف بزنی دختره زیادی باهاش حرف میزنن

از من هنوز هیچی نمیگه خیلی هم باهاش تمرین میکنم

پسر من ۷ ماهگی گفت بابا .دَدَ
مامان نمیگه😂نامرد بابا دوسته بیا زحمت بکش

دخترمم از۵ماهگی گریه کردنی میگف ماما الآنم همونجورموقع گریه میگه ماما بابا رو یکی دوهفته سروک ده میگه

از ۶.۷ ماهگی

پسر من یبار دوماه پیش کامل ماما و بابا رو گفت ولی دیگه نگفت الان درحد اینکه تو غرغر و گریه ماما بگه

۸ماهگی باباگفت حدود۹ماهگی ماما

از ۵ماهگی ماما گفت ولی از ۷جاهگی ب ب گفت اول ۸دقیقا گفت بابا صاف.دیروزم ن ن گفت

دختر من تازه چند روزه میگه بابا

پسر من تازه میگه ماما بَ بَ

از 7 ماهگی

دخترمن تازه دو روزه میگ ماما

از ۸ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی