دختر من از ۶ ماهگی میگه بابا ماما دده
الان یه هفتهس که میگه🧿🥹
والا پسر من از چهار ماهگی میگه ما به باباشم میگه با
مخفف کرده😂
پسر من ۶ ماه بود بابا میگفت دخترم ۴ ماهشه گریه میکنه مه مه میگه
هامون از 7 ماهگیش ماما باب دده میگه😍
بچه ی من فقط میگه ماما😍 الان ی هفتسس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.