بچه هاتون از چند ماهگی مامان و بابا گفتن؟

۶ پاسخ

دختر من از ۶ ماهگی میگه بابا ماما دده

الان یه هفته‌س که میگه🧿🥹

والا پسر من از چهار ماهگی میگه ما به باباشم میگه با
مخفف کرده😂

پسر من ۶ ماه بود بابا می‌گفت دخترم ۴ ماهشه گریه می‌کنه مه مه میگه

هامون از 7 ماهگیش ماما باب دده میگه😍

بچه ی من فقط میگه ماما😍 الان ی هفتسس

سوال های مرتبط

مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان علیرضا جون😍 مامان علیرضا جون😍 ۱۶ ماهگی