بچه هاتون از چند ماهگی مامان و بابا گفتن؟؟

۹ پاسخ

دخترم یه ماهه میگه دد بب

مهراد من از ۶ماهگی بابا می‌گفت موقع گریه هم ماما ۷ماهگی هم به به می‌گفت
الان بابا مامان به به قاقا غذا هم ببینه میگه بوف

از۶ماهگی گفت بابا دیگه کم کم گفت مامان الان میگه عمه به به آبه

6ماهگی
ماما بابا میگه کامل

۷ماهگی

یه ماهی قبل بابا و دردر گفت بعدم ماما خیلی کم فقط چند دفه ،الان باز زیاد بابا نمیگه و مدام میگه دردر و نه نه نه😂

۴ ماهگی فقط میگه بابا

۶ماه بود بابا میگفت قشنگ بعدشم کفت ماما

نمیگن هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان علیرضا جون😍 مامان علیرضا جون😍 ۱۶ ماهگی