۷ پاسخ

نه ماهگی

دختر من ۲ هفته ای هست که میگه دده

از پنج ماهگی تقریبا

از اواخر هفت ماهگی ماما و بابا گفت

دده اینا پنج ماهگی بود

پسر اولم از ۷ ماهگی ماما میگفت اما پسرم که تازه الان ۷ ماهشه فقط آوا نامفهوم تولید میکنه.بچه ها با هم متفاوتن

یه یه هفته ایی داره میگه دده دده😂

سوال های مرتبط

مامان علیرضا جون😍 مامان علیرضا جون😍 ۱۷ ماهگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی
مامان نور💫💫🤍 مامان نور💫💫🤍 ۷ ماهگی