بچه هاتون چندماهه ماما یا بابا گفتن؟

تصویر
۱۲ پاسخ

من وقتی گریه میکنه تو گریه هاش میشنوم ک مامان میگه

پسرمن الان میگه

دده به به مامان بابا ممه🫠

هفت ماهگی

از ۶ ماهگی بابا دد ماما دادا ن همه رو میگه 🧿

۷ ماهگی اول گف بابا بعد مامان

من دخترم اسم پدرش خیلی سخته اون رو ۷ یا ۸ بود گفت بابام ک زود ترگفت ولی مامان رو دوست نداشت بگه ی سالگی گفت مامان با اون ک اسم های دیگ مثل احمد رو میگفت یا میگفتم بگو هاپو میگفت و... اسم های سخت رو هم اواهاشون رو میگفتش
پسرم ک فقط جیغ میزنه شکر خدا :))

از ۶ ماهگی ناواضح و غیرعمد میگفت
الان تازه داره عمدی میگه یعنی صدا میکنه

من خیلی کم می‌شنوم صدایی شبیه بابا ماما در میاره

از شش ماهگی‌میگه بابا ده ده به به دوبار گفت ماما🙂💔😭🤣

6ماهگی

الان یکی میاد میگه بچم از همون تو بیمارستان که به دنیا اومد میگفت مامان😬

سوال های مرتبط

مامان علیرضا جون😍 مامان علیرضا جون😍 ۱۶ ماهگی