بچه ها تون کی اولین دندون در اوردن
و کی گفتن ماما یا بابا

۶ پاسخ

دخترمن مامازیادمیگه ولی باباکلایکی دوبارگفت

6ماهگی اولین دندون ولی فعلا حرف نمیزنه فقط میگه اَه🤣و یه سری حروف مثل گ ب ن رو میگه

دخترمن ماما وبابا میگه ولی هنوز دندون درنیاورده

الان دو روزه اولین دندونش نیش زده. هفت ماه و هفت روز بود

دختر من فعلا اب دهنش میره

دخترمن الان میگ بابا.ماما. ما

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان نور💫💫🤍 مامان نور💫💫🤍 ۷ ماهگی
مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی
مامان ستین🦄 مامان ستین🦄 ۱۳ ماهگی