۸ پاسخ

اوووو حتما دخترت ی مشکلی داره
دختر من میگ دوغ گاز دار گاز دوغ دار

اون سخته
بگو بهش
بگه قسطنطنیه میگه قشنگ 🤣🤣🤣

دختر ماما امم امه میگه

پسرمن هنوزم نمیگه😐چ انتظارایی دارین از این بچه ها😑

دختر من امروز بهش چند بار گفتم ماما.
یه ساعت بعد شروع کرد گفت ماما
انقدر ذوق کردم

طبیعیه خوب هنوز خیلی کوچولوعه

پسر من الان اواسازی میکنه
ماما بابا مم عمه رو میگه

چقد بد
حتما پیش ی متخصص ببر
بچه ی ما الان قشنگ حرف میزنه
کامل جیششو میگ
همه چیش اوکیه

😐😐

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی