تغذیت چیه عزیزم؟
برا من ۱۸۳۱ بود دکتر گفت خوبه
تا ۲ کیلو هم باشه چ بهتر
من سونو رشد رفتم ۳۲ هفته ۲۵۰۰ بود🥴😁
دختر من ۳۲ هفته و یک روز ۲۰۵۰ بود ۳۷ هفته و ۴ روز ک ب دنیا اومد ۲۸۰۰ بود 😏🤦♀️ با اینک میگفتن تپله ولی وقتی دنیا اومد خیلی ریز بود البته ک یکم زودترم دنیا اومد
عزیزم من تازگی دکتر بودمگفت ۳۲ هفته حداقل ۱۷۰۰ باید باشه ....وزن نینی شما با ۱۹۰۰عالیه😍
من ۳۱ و ۳ روز ۱۷۵۰
۳۸ هفته و ۲روز ۳/۵
عزیزم برا منم ۱۹۴۲ فک کنم ولی گفت وزنش نرماله وزن هانا خانم هم عالیه ماشالله 😍
من ۲۲۰۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.