۲۰ پاسخ

منفیه احتمالا خط تبخیره رو کارتن نوشته اگر بعد ده دقیقه خط بیاد اون ب معنی مثبت بودن نیست بازم یک تست دیکه بزن

مثبته عزیزم برا اطمینان یا یبار دیگه بی بی بزن یا آزمایش بتا بده گلم

منفیه

هاله‌ داره مثبته چن روز دیگه یکی دیگه بزنی دوتا خط هم پررنگ‌ میشه‌

من همینجوری بود مثبت شد

یکی دیگ امتحان کن ولی‌ بنظرم مثبته چون مال منم اینجوری بود مثبت شد آزمایش دادم

بله

آره مثبته برای من این جوری بود ولی خیلی تازه

فک نکنم

مثبته

نه بعد از ۲۰ دقیقه که دیگه هر چی باشه هاله دار میشه
زیر ۵ دقیقه مهمه

حاله داره مثبته
منم عین تو بودم مثبت شد
برو حتما ازمایش بده

نه منفیه

نه منفیه
۲۰دقیقه بعد که مهم نیست باید همون موقع هاله بندازه

مثبته

بنظرم منفیه

به نظرم مثبته

بعد از۲۰دقیقه بنظرم خیلی دیره باز امتحان کن یا آزمایش بده خیال خودتو راحت کن

آره مثبته

حس میکنم مثبته

سوال های مرتبط