۹ پاسخ

من خاهرم گوش نداد مامانم سه تابچه ایم سه تامونم سزارین بودیم کلن باز گذاشت خوب شداون گف ن دکترم گفته روشوببند بست خیلی دیرخوب شد ولی من اومدم از بیمارستان روشوبازکردم حموم کردم دیگ نبستم خیلی زودترخوب شد

وقتی ازبیمارستان میایی حموم میری روش زیردوش شسته میشه میایی قشنگ باسشوار خشک میکنی دیگ نمیبندی ده روز نشده. خوب میشه روشوببندی هوانمیکشه خیس میمونه امکان عفونت هست دیرخوب میشه

بستگی به دکترت داره عزیز.. سرقبلیا دکترگف روزی ک مرخص شدی بری دوش بگیری وپانسمان روبازکن وشستشوبده

بخیه های جذبی داشتم روز سوم باز کردم تو حمام

سه روز بعد

روز سوم که رفتم حموم

بعد دو روز حمام کن با شامپو بچه بشور هر روز پانسمان عوض کن و تا ۱۰ روز ادامه بده بعد ۱۰ روز بخیه ها رو بردار

روز سوم
دکتر گف میری حموم دوش میگیری
داخل حموم هم میوفته خودش

من از بیمارستان ک مرخص شدم خودشون برام باز کردن و شستشو دادن و پانسمان مجدد کردن روز سوم ک رفتم حمام بازش کردم

سوال های مرتبط