پانسمان بخیه رو کی بکشم دکتر گفت یادم رف

۷ پاسخ

من ۴ روز دیگه رفتم مطب باز کرد برام

عزیزم چندم زایمان کردی

2 3 روز بعد زایمان برو حموم پانسمانت باز کن منم 3 روز بعد باز کردم

روز سوم میری حمام زیر دوش پانسمان رو باز میکنی روز ۱۰ میری بخیه میکشی

بمن گف روز سوم برم حموم روز دهم هم برم بکشم

میای خونه برو دوش بگیر شامپو بچه رو شکم بزن بره رو چسب بخیه قشنگ بشور بعد چسب رو باز کن دوباره بزن

برا من گفت روز سوم دیگه برو حموم بازش کن

سوال های مرتبط