نه تلخ نیست
کلا شیر خشک های رژیمی تلخن
من تروویتال arمیدادم پسرم میخورد
مزخرفترین شیرخشکه!!!! زمانی که درستش میکنی باید ۲۰ دقیقه بعد به بچه بدی خیلی هم سفته من دادم بچم اصلا نخورد و اسهال شد به جاش بیومیل ar دادم عالی بود
نه خوبه فقط بجای چربی نشاسته داره
ar کلا تلخه یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.