رفلاکس داره یه مقدار هم شدیده، ببر دکتر گلم
رفلاکس پنهان عزیزم
دختر من روزای اول اینطور بود بردم دکتر گفت رفلاکس براش امپرازول ۵ یا ۱۰ بود داد صبح و شب ناشتا عالی بود الان ۳ ماه کاملا رفع شد
شاید رفلاکس داره
به پهلو بخابونش همیشه
آروقشم خوب بگیر
عادیه دختر منم بود الان کمتره چون شیر هست آبکیه
زیاد بخوره و اروغ نزنه اینجوری میشه
شیر زیاد خورده آرغشو هم نگرفتی احتمالا
رفلاکسه برمیگرده ته گلوش از بینیش میزنه بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.