چرا دخترم از دماغ شیر بالا میاره؟!

۸ پاسخ

رفلاکس داره یه مقدار هم شدیده، ببر دکتر گلم

رفلاکس پنهان عزیزم

دختر من روزای اول اینطور بود بردم دکتر گفت رفلاکس براش امپرازول ۵ یا ۱۰ بود داد صبح و شب ناشتا عالی بود الان ۳ ماه کاملا رفع شد

شاید رفلاکس داره
به پهلو بخابونش همیشه
آروقشم خوب‌ بگیر

عادیه دختر منم بود الان کمتره چون شیر هست آبکیه

زیاد بخوره و اروغ نزنه اینجوری میشه

شیر زیاد خورده آرغشو هم نگرفتی احتمالا

رفلاکسه برمیگرده ته گلوش از بینیش میزنه بیرون

سوال های مرتبط

مامان بهنیا مامان بهنیا ۵ ماهگی
مامان گل دختر 💞 مامان گل دختر 💞 ۹ ماهگی
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۹ ماهگی