شماره هاتونو بگید تا عضو کنم
اگه کسی دوست داره شمارشو بگه تا عضو بشه دور هم باشیم ببینیم چیکار کنیم از تجربه های یک دیگه خبر داشته باشیم
عضو شدی عزیزم
بپاک عزیزم
من این ماه بعد تخمک کشی دارم انشالا
شماره هاتونو بگید تا گروه بزنم روبیکا اونجا هنو داشته باشیم اینجا گممیکنم سوالتو
من تو سیکل پانکچرم
منم دکترم این ماه امپول آزاد سازی اینا داد زدم گفت طبیعی اقدام کن شاید حامله شدی واتفاق بدی نیوفتاد موند واست دیگه ای وی اف نکردی واسم دعا کنین اگه این ماهم نشه دکترم گفت ای وی اف کنم
فقط استرس نداشته باش..تماااام
منم این ماه انتقال دارم به امید خدا
من دوباره دارم میرم تخمک کشی اگه خدا بخدا ولی یکی دوماه دیگه چون دشتمون خالیه فعلان🥲
اره موافقم
ب منم دکتر گفته باید ای ویف بشین
اگ گروهی زدین ب منم بگین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.