۸ پاسخ

برای خودت اگه سزارینی هسی،نسکافه
شورت یکبار مصرف ،پوشک بزرگا ،لباس زیر هم سوتین شیردهی هم شورت نخی دوتا با خودت ببر چون ای یکبار مصرفا زیاد جالب نیسن دیگه لباس هم همون که باهاش میری بیمارستان کافیه
بهداشتی وآرایشی هم بستگی به خودت داره😂 خوارکی هم انجیر خیس کن از قبل ببر بیمارستان حتما بخور که یبوست نشی دیگه یه چن تا خرما با یکم آجیل هم ببر

برای نینی هم دو دست بلیز و شلوار ،پوشک ،دستمال مرطوب ،قنداق فرنگی ،پماد سوختگی پتو دور پیچ ،کلاه ،دستکش ،جوراب،زیرانداز تعویض ، پا خشک کن،پستونک

من مای بی بی ۱۰ تا برداشتم نمدونم بسه یا کمه

برا زایمان کدوم بیمارستان میخوای بری؟

.....

تصویر

من اینو گرفتم هنوز خودم نبستم

تصویر

.

تصویر

اگه بخوایم شیر خودمونو بدیم اما نمیدونیم داریم و بچه میگیره
شیرخشک باید برداریم؟

سوال منم هست😂

سوال های مرتبط