۳ پاسخ

من اچ آ میدادم شدید بالا میورد الان معمولی از این یارانه ای ها میدم اصلا بالا نمیاره الکی هی گفتن رفلاکس داره نگو از شیر بود 5ماه عذاب کشید بچم

آره اونم بدجور البته دور از جون بچت

اپتامیل ای ار

سوال های مرتبط