۴ پاسخ

دخترمنم ar میخوره

عزیزم درخواست میدی من نمیتونم

وزن گیریش خوبه بستگی ب وزن تولد داره من ۲۸۰۰ ب دنیا امد خیلی ریزه هست الانم ب ۳ماهه میگن نمیخوره ولی دکتر میگه اوکی هس وزن شما چند بوده

آره عزیزم من از ابتدا نان ای ار میدم

سوال های مرتبط

مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۸ ماهگی