۱۵ پاسخ

اصلا ربطی نداره عزیزم همه اینا چرت و پرت مامان خودم سر من یه جوری میگه زرنگ شده بودم همش کار میکردم همه میگفتن پسره 🤣🤣🤣اصلا به ویار و تنبلی اینا نیست حاملگی هرکسی یه جوره بستگی به بدن آدم داره

من بچم پسره
فقط یه دو هفته ای اخرشبا حالت تهوع میگرفتم و از اول بارداری همش خوابم و تنبلللل😪
خانواده مادریم هم همشون همین علائم رو داشتن وقتی پسر حامله بودن

من اصلا تهو ندارم.تنبل هم شدم ولی بعضی از روزا خیلی انرژی دارم و چیزای شیرین میخورم بچمم دختره🎀

من همین الان هم تهوع استفراغ دارم خیلی هم خسته و تنبلم البته تا ۵ ماهگی خستگی بیشتر بود الان بهتر شدم

آره من تا سه ماه اول هم حالت تهوع داشتم هم روز در میون بالا میاوردم الآنم صبحا باید به چیز شیرین بخورم حتماً
شیرینی جاتم میخورم بعضی روزا هم میبینی ۴ساعت افتادم رو تخت نمیتونم پاشم

همه این علایم تو بعضیا متغیره من سر بارداری دخترم کامل سرحال و زبر و زرنگ بود عاشق ترشی جات تهوع اینا نداشتم دختر بود الان تنبل و بیحال از ترشی متنفرم بیشتر شوری دوست دارم تهوع ندارم دوباره انتی احتمال پسر داد حالا برم انومالی ببینم چی میگه

من حالت تهوع ام به خاطر معدم بود داشتم ولی اصلا تنبل نبودم یعنی فرقی نکردم

من تهو نداشتم تنبل هم نشدم گرمایی شدم اوایل چیزهای ترش و خیارشور دوس داشتم برای منم دختره

نه دوتا دختر باردار شدم اصلا اصلا حالت تهوع و خستگی و این چیزا نداشتم، شاید خستگی اوایل بوده ولی به دختر و ‌پسریش ربطی نداره

من تنبل نشدم همشم خوراکم شوری و شیرینی حالت تهوع هم اصلا دخمل گلی هم دارم 😍🥰

من نداشتم حالت تهوع اما وارد ۶ ماه ک شدم وقتی میخوام از جام بلند بشم حس میکنم وزن ۱۵۰ کیلو

من از پنج هفته استفراغ کردم تنبلم ترش دوست دارم خوابمم زیاده پسره

من تهوع نداشتم . تنبل هم شدم .همش هم سردم بود چیزای ترش میخوردم دختره برای من

اصلا ربطی نداره

هیچ ربطی ب اینا نداره پسر بودن یا دختر بودن

سوال های مرتبط