از من پرتقالی بود سر یه دقه خوردم خوشمزه بود😂
از شیراز میایی میناب😂🥴
والا چ زهر ماری بود😂
سریع که لخوری وکامل با اب سرد قاطی کنی چیزی نمیشه بعد اززخون گیری هم باید دراز بکشی
من مه تا الان دوبار دادم
خوب بود ک
من باز برعکس به ۲ دقیقه نکشید سرکشیدمش خواهرشوهرم همینجوری حاج و واج مونده بود نگام میکرد میگه چقد شکمویی نزاشتی حداقل ۲ دقیقه کامل بشه😂😂
اوووو یادش میفتم حالم بد میشه
بیشتر ناشتا بودن اذیتم کرد
آی متنفرم ازش اون موقع ک میخوری بازم خوبه من بعدش ک صبونه و غذا میخورم دیگه تا شبش حالم بده🥲
من که عذاب کشیدم تا بالا نیارم دوباره باید سه شنبه تکرار کنم
بین هر ازمایش میری خونه میای؟؟؟
من ک نصفشو نخوردم👋🏻😂
ریختم رف آزمایشمم خوب بود🥴
من که همه را بالااوردم تو ازمایشگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.