خیلی بدمزه و بد بود واسه من به زور خوردم 😂

تصویر
۱۳ پاسخ

از من پرتقالی بود سر یه دقه خوردم خوشمزه بود😂

از شیراز میایی میناب😂🥴

والا چ زهر ماری بود😂

سریع که لخوری و‌کامل با اب سرد قاطی کنی چیزی نمیشه بعد اززخون گیری هم باید دراز بکشی
من مه تا الان‌ دوبار دادم

خوب بود ک

من باز برعکس به ۲ دقیقه نکشید سرکشیدمش خواهرشوهرم همینجوری حاج و واج مونده بود نگام میکرد میگه چقد شکمویی نزاشتی حداقل ۲ دقیقه کامل بشه😂😂

اوووو یادش میفتم حالم بد میشه

بیشتر ناشتا بودن اذیتم کرد

آی متنفرم ازش اون موقع ک میخوری بازم خوبه من بعدش ک صبونه و غذا میخورم دیگه تا شبش حالم بده🥲

من که عذاب کشیدم تا بالا نیارم دوباره باید سه شنبه تکرار کنم

بین هر ازمایش میری خونه میای؟؟؟

من ک نصفشو نخوردم👋🏻😂
ریختم رف آزمایشمم خوب بود🥴

من که همه را بالااوردم تو ازمایشگاه

سوال های مرتبط

مامان رایسا‌ و راسان مامان رایسا‌ و راسان ۸ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری