من محلی میدم
من نمیدونم
هنوز ماجان میدم
اره با نبات بجوشون بده
من میدم شیربزمیخرم واسش
اره چرا نشه فقط بجوشون خوب
اول اگر تونستی ماجان پرچرب بخر چون بچت یک سالشه
اگر نشد شیر شرکت های دیگه پرچرب
فراپاستوریزه باشه از همه بهتر
ترجیا رنگ شیر رو ببینی و هواست به تاریخ و بوی شیر هم باشه
دکتر به من گفت خطرناکه
ممکنه باکتری داخل شیر بره و با جوشیدن همه کاتری ها از بین نمیره
الان خداروشکر که سوپرمارکت نزدیک هر خونه ای هست برو بخر شرکتی و فراپاستوریزه خیال خودت رو راحت کن
خدایی نکرده باکتری و ویروس داخل شیر بره بچه دلدرد میشه عضله های پاهاش میگیره و درد میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.