اینم ازمایشم که منفی

فرزند پروری#
فرزند پروری#

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم بالای ۵,
مشکوک حساب میاد اگه پریود نشدی دوباره آزمایش بده

شاید لقاح دیر گرفته نشون نداده باشه ایشالا مثبت میشی

مشکوکه پنجه

ماه دبگه باردار میشی

عزیزم صبور باش ،انشالله ماه دیگه باردار میشی ❣️

الان این تیتر بتا بود؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچولو💙💙 مامان کوچولو💙💙 هفته هفدهم بارداری