ماه پنجم چطوره ؟
زود میگذره یا دیر؟

۲۷ پاسخ

بستگی داره روتین زندگی خودت چجوری باشه حس کنی برات دیر بگذره یا زود وگرنه همه روزا مثل هم هستن

واسه من ک دیر گذشت

دییییر

اه خیلی دیر گذشت مردم تا تموم شد🤦🏻‍♀️

حس میکنم بارداری من خیلی داره زود میگذره ولی میگن ماه اخر هر دیقه یکسال میگذره😢

خدا کنه ک دیر بگذره نه نت برا ایده هست نه چیزی میشه خرید اینجوری

بنظرم خوب بود.ماه ۶ دیره انگار

میگن‌آخراش زود میگذره

Diiiirrrrrrrr

دیییییر

دیر میگذره 🫠😄

برا من خیلیییی دیر گذشت

پنج زود میگذره حتی شیشم خوب میگذره من توی ی هفته اخر شیش گیر کردم یکی دو سالع

با بقیه‌ش کار ندارم این هفته اولش زود بگذره فقط که من هفته بعد وقت آنومالی دارم دل تو دلم نیست😂

ماه پنجم خیلی زود گذشت،ماه ۶ بد نبود ولی این ماه هر روزش انگار یه هفتست😑😂

وقتی قسط ماهانه داری و پول نداری هی زود به زود سرماه میشه الان هر ماه یه سال شده برام!!!کاش یه قسط بردارم تو این اوضاع بی پولی😜

نمیدونم دوماه تو ماه پنجم هستم🤣🤣🤣

دیر واقعا

خیلییییی دیر، نمیگذره اصلا، از وقتی یادمه تو ماه پنجم...

ماه پنجم دیر میگذره 😅

دیر میگذره

برا من که زود گذشت

هیچی اندازه ماه هشتم نیس لامصب اندازه یه سال میگذره

چندهفته ماه ۵ تموم میشه

اصلاااا نمی‌گذره
من انگار ۵ماهه تو ماه پنجمم هنوزم ۳روز ازش مونده تا تموم بشه🥲
ایشالله ک برای شما زود بگذره

فقط بیاد ماه پنج حالا دیرم شد عیب نداره
امیدوارم تهوع قطع بشه😂😑

همه ماه ها دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تمشک خانوم🎀 مامان تمشک خانوم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان یونا🕊️ مامان یونا🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری