وای ماه پنجم خیلی دیر داره میگذره😭😂

تصویر
۱۵ پاسخ

ماه ۶بدترهههه

عزیزم به چ هوش مصنوعی دادی عکساتونو ؟

برعکس زمان بد داره میگذره هیچی نفهمیدم چطور شدم ۵ ماه

پس چرا برای من ماه پنجم انقدر زود گذشت

ماه هفت افتضاحه انگار هفت ساله تو ماهه هفتمم🤣

بدترین ماه از نظر شخصیم پنجمه بقیش عادیه تا ب اینجا

واااییی خدااا نی نی تو عکس چقدر نازه 😍💙😍
کیه ؟
خداکنه نی نی منم اینجوری خوشگل باشه 😍

اصلا سه ماهه اول عین‌برق و باده
سه ماهه دوم میشه لاکپشت

۵ خیییلی دیر گذشت

برای من ماه چهارم دیر گذشت

من شیش رو انگار صدساله توشم خیلی دیر داره میره😭🥲

برای منم

واسه منم همین بود وااای ماه ۵ اندازه ۱ سال میگذره ولی ۶ خوب میگذره

دقیقاً

عین برق و باده

سوال های مرتبط

مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تمشک خانوم🎀 مامان تمشک خانوم🎀 روزهای ابتدایی تولد