برا منم ماه پنج دیر گذشت خیلی
برای منم خیلی دیر میگذره مخصوصا الان که باید استراحت کنم
وای من این ماه اصلا برام نمیگذره خیلی دیرمیگذره
برا من خیلییییی، مخصوصا که استراحتم ،بدتر میگذره🫠
کاش منم ببینم که ۳۶هفته شدم.....😔😔😭😭😭 خیلی سخت میگذره
بد میگذرهههه بدددددد😂😩
خیلی دیر میگذره🫠
خیر تا الان انگار دنبالم دوییدن انقد زود گذشت یهو شدم ۲۴ هفته
من پنج رو توش گیر کردم نمیدونم کجاشه اصلا نمیگذره 🥺😫😫😫
وای خیلی دیر میگذره واسه منم🥲🥲
هنوز به ۳۰ نرسیدی ببینی بعدش چقدر دیرتر میگذره 😁
ولی برا من خورد به عید باز خوب بود
از ۳۴ انگار که هر روز سه روز میگذره!
برای منم نمیگذرهههههههه ،فقطم چند روزش مونده 🥲😂
ماه پنج برای من اول تا آخرش دیر گذشت،۶ عالی بود نفهمیدم کی تموم شد،تازه وارد ۷ شدم،ببینیم ۷ چجوری میگذره
🐣🐣🐣🥹🥹🥹🥹
منم دیر مبگذره
برای من که خیلی زود گذشته
من تو هفت ماه دوماهه گیر کردم 😅 انشاالله بقیش برا هممون خوب و راحت بگذره
بله😭🥲
کلا پنج ماه دیرگذشت
خخخ خوبه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.