واسه منم خیلی دیرگذشت
خیلی دیر میگذرع ماه پنج🫤
وای آره هفته هاش تموم نمیشن
خیلی دیر میگذره اه فرودین
منکه همه ماها برام دیرمیگذره😐
من که تازه هفته ی آینده وارد ماه پنجم میشم🥴
ی هفته دیگه مونده تموم بشه 🥲
اره خیلی
ماه ششم از همه ماها دیر تر میگذره من تو اون ماه پیر شده بودم 😑🤦🏼♀️
هفت زود گذشت برام ببینم ماه هشت چجوری میگذره
😂من انگار دوساله گیر کردم تا سه ماهه اول تموم بشه
واسه منم چهار و پنج خیلی دیر گذشت .
برا من زود گذشت همش ولی نمیدونم این فروردین لعنتی چرا تموم نمیشه
وای اره منکه دیگه از ماه پنج خسته شدم امیدوارم ماه ۶ زود بگذره 🤭😂😍
اووووف نمیگذره نمیگذره🥲
فروردینه برای اینه 🫠
کلا ۵ و ه دیر میگذره
فروردین هم که هست دیگه بد تر 😁😁
🤦🏻♀️هر کی این ماهی که توی فروردین گذرونده دیر براش تموم شده منم هنوز ۶ رو تموم نکردم
واسه من 5 و 6 وزود گذشت 7 داره زود میگذره خداروشکر
ولی ماه 4 دیر گذشت چون می خواستم جنسیت زود بفهمم
ماه چهارم برای من خیلی دیر گذشت هنوزم تموم نشده
تازه ماه ششمو ندیدیییییی واای روانی شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.