۱۱ پاسخ

خيلي برا من اندازيه يه ساله

عزیزم شما وارد ماه شش شدی دیگ

ماه ۵ خوب بود بنظرم

هنوز ماه ۶ مونده
اون که میگن بدتر از ماه پنجه
گمونم ی قرن برا آدم میگذره

من انگاری چندساله گیر کردم تو ماه ۵ 🤕

ماه ۶ از ۵ دیرترمیگذره

برا منم 5 تموم نمیشه🫠

خیییلی دیر میگذره با اینکه ماه چهارم زود گذشت الان میخوام ماه ۵ رو تموم کنم نمیشه😓

برا من زود رفت هم ۵ و هم ۶
انشاالله اون سه ماه آخرم زود بگذره

کاش منم تو 5ماهگی بودم👩🏻‍🦯

ولي خداروشكر انڰار ماه هفتم داره زود ميڰزره

سوال های مرتبط

مامان تمشک خانوم🎀 مامان تمشک خانوم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان یونا🕊️ مامان یونا🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی