حالا بیا تو شش میفهمی دیر گذشتن ینی چی 😂
اخ گفتی😂🥺
من حوصلم سر میره .
قبل بارداری همش سرپا بودم و اکتیو
اما الان جون ندارم زیاد سرپا وایسم .فعالیتی هم بلد نیستم.
نه بافتنی نه خیاطی نه کاری شبیه این.
همش بدنم خستس
چون منتظری بگذره
شش ماهگی رو ندیدی😂من یکسال تو فروردین و شش ماهگی همزمان گیر افتادم 😂
من فکر کردم وارد سه ماه دوم شم خیلی بهم خوش میگذره اما نمیدونم چرا گاها حس بد میاد سراغم
۳ ماهگی چرا تموم نمیشه 🥲
منو نترسون🥲😂
به ماه نیست هر چی بیشتر تقویم و نگاه کنی دیرتر میگذره
بیخیال باش
زندگیتو بکن در کنارش باردار هم هستی دیگه
البته خودم بدترم😅دوست دارم سریع برسم به هفته ها ۳۰
خود ۵ ماهگی ی ساله 😂😂 والا ۴ دیر میگذشت ما نفهمیم بارداریم بهتره من ک زدم ب در بیخیالی دیگ اصلا فک نمیکنم حاملم
حالا فکرشو بکن استراحت مطلق باشی ماه پنجم باشی
برا من تا قبل انومالی دیر میگذش الان زود میگذره
من که اصلا نفهمیدم کی پنج اومد کی تموم شد 🤦🤦
کلا دیر میگذره ...حالا اگه وقتای دیگه بود دور تنننند
بارداری کلا دیر میگذره از اول تا آخرش
وای اسم پنج رو نیار حالم بدمیشع....برامن ۶هم تموم نمیشه
خدایی انکار من ۱ساله گیر کردم اینجا 🤦♀️
آره واقعا ماه پنجم خیلی دیر میگذره من اندازه ی پنج ماه گذشت برام ولی بنظرم ماه ششم زود زود میگذره ایشالله که برا شمام اینجوری باشه
ماه۶ رو ندیدی
گوه توش خیلی بد گذاشت
گلی منو نترسون
دقیقا😯😯😯😯😯
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.