۱۵ پاسخ

حالا۷و۸و۹ بیاببین چطورمیگذره🤣🤣🤣🤣🤣

من الان تو ماه ۸ ام ، اصلا نفهمیدم چطور گذشت👌

ارهههه

منم گیر کردم پنج

وای اررررره

برامن ۶تموم نمیشه ۵خوب بود. شاید بخاطر نبود اینستاووواتفاقات اخیر هست ک روحیه مون بده دیرمیگذره

ماه هفتم ببين چطور دير مگذره خيلي برام بد بود

هفت ماهگیو ندیدی

من انگار از اول تو ماه پنجم بودم🤭 کلافه شدم تموم نمیشه اصلا

منم هی میام چک میکنم ببینم شش ماه وارد نشدم هنوز 😄دلم میخواد زودتر بگذره این چندماه دنیا بیاد بغلش کنم

اره من تازه اولشم

وااای بدترین ماه منم ۵بودانگار ۱سال گذشت

دقیقا اصلا نمی‌گذره😫

اررره اررره الان داشتم فکر میکردم چرررا این چند روزم نمی‌گذره برم توی ۶ ماه ،ماه پنج انگار کش اووومد😅

وای دقیقااااا😣😣

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری