۲۰ پاسخ

منو زده ۲و۳اسفند،ولی بهمنی میشم،سزارینم

من ۲۶ اسفندم

منو زده 29 بهمن ولی سزارینم یه ده روزی میافته جلوتر

ترو خدا نگید دیر میگذره ی روزی حسرت همین روزارو میبرید تا میدونید حتی اگه خیلی سخته بهترین استفاده‌ رو کنید

ایشالله اول ماه رمضان زایمان می‌کنی به امید خدا😍♥️

من 2 اسفند طبق سونوگرافی

من ۱۲ تا ۱۵ اسفنده چون سزازین میکنم

من ۲۸ بهمن زده روزای پر استرس و دیر گذر🥲

اره واقعا نمی‌گذره 😭😭😭من فقط می‌خوام صحیح سالم بیاد بغلم

من ۶ اسفند هست
ولی چون طبیعی می‌خوام
متخصص گفت شاید ۳۸ هفته دردات شروع شد
میشه اخرای بهمن

چجوری حساب میکنید
برا شما ۱ اسفند چرا برا من آخرای بهمن🤔

من تاریخ چهل هفته ۲ اسفنده ولی سزارین هستم

برای من زده ۲ اسفند
اما میگن زودتر شاید بدنیا بیاد احتمالا اواخر بهمن

اره خیلی دیر میگذره...من 25 بهمن هست

من۶ اسفند

از الان انقد به زایمان فکر نکن هنوز مونده برات سعی کن خودتو‌مشغول کنی روزهارو‌نشمر دیر میگذره اونوقت

برا منم خیلی دیر و باانتظار میگذره

منم 1اسفند زده🥹أين روزا نميگذره پر استرسه خسته شدم از فكروخيال

من۱۰اسفند چون میخام سزارین شم احتمالا یکم اسفند یا آخر بهمن

خیلی خیلی دیر🙂

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان روزهای ابتدایی تولد
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی