خانمای باردا ر شما هم بهتون دیر میگذره ؟

۱۱ پاسخ

من ماه ۵ و ۶ خیلی زود گذشت، ماه دو، سه و چهار که لعنتی هر روزش ده سال برام گذشت، هفت هم راضیم ازش خوب میگذره برام

من تا ماه ۵ برام خیلی کند میگذشت
ولی ماه ۶ برام زود گذشت خداروشکر فردا میرم ماه ۷

خیلی از حاملگی واقعا خسته شدم خیلی اذیت شدم تواین حاملگی فقط منتظرم بگذره خرداد تموم شه🥲🥲

برای من افتضاح دیر میگذره شب ها خواب ندارم اصلا صبح زود هم باید برم سرکار هفت هشت ساعت نشسته خیلی سختمه نمیدونم این ۳ ماه مونده رو چه جوری بیام سرکار

من الان خیلی استرس دارم و‌نگرانم خونمو گذاشتم اومدم یه شهر دیگ کلا برام خیلی دیر میگذره

برای من ک خیلی زود گذشت هیچ نفهمیدم کی شدم ۷ اونم چندروز دیگه داره تموم میشه خدا کنه بقیش انقد زود نگذره 🥹🥲

من ک اصلا تا الا صد سال گذشته برام شش ماه بعدی هم انگار قراره صد سال دگ بگذره اصلا انگار تموم نخواهد شد😭😭😭😭این بارداریم به سلامتی ایشالا تموم بشه من دگ به بارداری فکر نمیکنم

اره اصلا نمیگذره ادم کلی سنگینه دوس داره سریعا فارغ شه🥹🤦🏻‍♀️

ماه پنج تموم نمیشه🤷😵‍💫💔🚶

من ماه ۶داره دیر میگذره چون قبل عید سرکار بودم نمیفهمیدم

تا ماه ۴مث کابوس گذشت برام ۵هم سخت گذشت ولی باز بهتر بود الانم ۶خداکنه زود بگذره😭

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🏍️آریَن مامان 🏍️آریَن روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری