من ماه ۵ و ۶ خیلی زود گذشت، ماه دو، سه و چهار که لعنتی هر روزش ده سال برام گذشت، هفت هم راضیم ازش خوب میگذره برام
من تا ماه ۵ برام خیلی کند میگذشت
ولی ماه ۶ برام زود گذشت خداروشکر فردا میرم ماه ۷
خیلی از حاملگی واقعا خسته شدم خیلی اذیت شدم تواین حاملگی فقط منتظرم بگذره خرداد تموم شه🥲🥲
برای من افتضاح دیر میگذره شب ها خواب ندارم اصلا صبح زود هم باید برم سرکار هفت هشت ساعت نشسته خیلی سختمه نمیدونم این ۳ ماه مونده رو چه جوری بیام سرکار
من الان خیلی استرس دارم ونگرانم خونمو گذاشتم اومدم یه شهر دیگ کلا برام خیلی دیر میگذره
برای من ک خیلی زود گذشت هیچ نفهمیدم کی شدم ۷ اونم چندروز دیگه داره تموم میشه خدا کنه بقیش انقد زود نگذره 🥹🥲
من ک اصلا تا الا صد سال گذشته برام شش ماه بعدی هم انگار قراره صد سال دگ بگذره اصلا انگار تموم نخواهد شد😭😭😭😭این بارداریم به سلامتی ایشالا تموم بشه من دگ به بارداری فکر نمیکنم
اره اصلا نمیگذره ادم کلی سنگینه دوس داره سریعا فارغ شه🥹🤦🏻♀️
ماه پنج تموم نمیشه🤷😵💫💔🚶
من ماه ۶داره دیر میگذره چون قبل عید سرکار بودم نمیفهمیدم
تا ماه ۴مث کابوس گذشت برام ۵هم سخت گذشت ولی باز بهتر بود الانم ۶خداکنه زود بگذره😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.