برا شماها هم 16هفتگی دیر میگذره؟🥹

۱۰ پاسخ

سلام من هفته 18هستم رفتم سونوگرافی آنو مالی گفت بچه قدکوتا هستش برای شما هیشکی اینطوری پیش اومد

کلا دیر میگذره

از اولش کلانمیگذره

همش سخت میگذره

باید تحمل کنی این نه ماه رو وبرای خودت شیرینش کنی

معمولی‌ بود یا اونی که هزینه زیاده

خیلیییییییی

من ک حس میکنم ۱ سال تو ماه ۴ بودم 🤦🤦🤦

سلام عزیزم شما آزمایش غربالگری اولی کدام انجام دادی

آره عزیزم خودتو مشغول کن

سوال های مرتبط

مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری