سلام من هفته 18هستم رفتم سونوگرافی آنو مالی گفت بچه قدکوتا هستش برای شما هیشکی اینطوری پیش اومد
کلا دیر میگذره
از اولش کلانمیگذره
همش سخت میگذره
باید تحمل کنی این نه ماه رو وبرای خودت شیرینش کنی
معمولی بود یا اونی که هزینه زیاده
خیلیییییییی
من ک حس میکنم ۱ سال تو ماه ۴ بودم 🤦🤦🤦
سلام عزیزم شما آزمایش غربالگری اولی کدام انجام دادی
آره عزیزم خودتو مشغول کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.