مامانا برا شماهم انقد دیر میگذره؟؟؟؟؟🫤🫤

۲۰ پاسخ

سه چهار ماه اول ک خوب گذشت برا من ایشالله بقیشم اینجوری باشه اخه خونه ما همیشه شلوغه همون باعث شده سرگرم شم

اره خیلی دیر میگذره روزا ، خصوصا وقتی یکم استراحت باشی یا کسی از خانوادت اطرافت نباشه😥 تازه استرس انومالی و طول سرویکس هم افتاده باشه ب جونت😅

هوووووف دیر که میگذره بماند من خسته هم شدم دلم میخواد به شکم بخوابم🥴 پهلوهام دیگه درد گرفتن گوشامم که هر شب میشکنن از بس سمت چپ و راست زیاد می‌خوابم🫠🫠🫠

من برا شوهرم خیلی دیرمیگذره نمیدونم چرا🤣🤣
همه ویارو سختیاش بامنه شوهرم خیلی عجله داره بدنیا بیاد😂😂

خیلییییی زودتر نمیره ذوق کنیم

برای همه دیر میگذره تازه از ۷ماهگی تا بزایی نمیگذره

خیلی خیلی 🫠

اره خیلی دیر میگذره☹️
منو شما یکی هستیم فکر کنم تازیخ زایمانمونو یکی زده😄

اره خیلی

خیلی دیر.من که همش میخابم تااون روز زود بگذره🤣🤣

آره من فکر میکنم که ۴ ۵ ماه مونده میخواد جونم درآد

من الان ی ماهی هست تو ۱۷ هفتم🫣🫣

حس میکنم قبل آنومالی دیر میگذره آدم جنسیت و بفهمه راحتتره

خیلیییی

هر روز برابره با یک ماه

اره عزیزم

خیلییییییی.....بهم گفتن ۱۲ هفتت تموم شه ویارت خوب میشه و حالت بهتر میشه من همچنان منتظرم

خیلیییییی دیر میگذره منکه سرکلاژ کردم همش دراز کشیدم استراحت مطلق ‌واسم خیلی سخت میگذره

اوووووف خعلی

انومالی رفتی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۴ ماهگی
مامان دخترم وپسرم💙 مامان دخترم وپسرم💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی