خانوما واسه شماهم روزا دیر میگذره؟

۷ پاسخ

اصلا نمی‌گذره خسته شدم

فقط. بگم بازم خداروشکر کنید سالمید من بدبخت دوماهه استراحت مطلقم تا اخر بارداریمم همینم،واقعا دهنم سرویس شده دوماهه خونه خودم نرفتم

هفته های آخر دیر میگذره بنظرم هفته های شما زود تر میگذره☹️😂😑

خیلییییی دیر میگذره خیلییی فقط اولش خوب بود یهوو دو هفته جلو میفتی باقیش اصلا نمیگذره

ارههه خیلییی کند میگذرههه

عزیزم من الان هشت ماهه که توی چهار ماهم! کاملا طبیعیه😂 تازه شش ماه اول سال هم هست و روزها طولانی

خیلی گاهی خسته میشم و مجبورم توی خونه باشم و استراحت نسبی دارم حتی نمیتونم خیلی بشینم 😭

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۴ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان یونا🕊️ مامان یونا🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری