چقد روزا دیر میگذره ومنی که منتظر انومالی هستم🤓

۷ پاسخ

منی که ترس از انومالی دارم احساس میکنم برم انومالی بیام سختی های بارداری تموم شده

منم دارم میمیرم از استرس انومالی

سلام بهتره از گوشی زیاد استفاده نکنی بیشتر کتاب یا قرآن بخونی

منم دقیقا مثل شما مردم از انتظار

اره منم منتظرم روزه ها نمیگذره

آره آنومالی خیلی دیر میگذره

من شنبه باید برم دوسدارم چشامو می‌بندم باز میکنم شنبه باشه😂

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۴ ماهگی
مامان دخترم وپسرم💙 مامان دخترم وپسرم💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی