هی بگی نگی از یه طرف خوبه استراحت بخور بخواب از یه طرف همش تو خونه نشستم خسته شدم 😁
من ک واقعا خسته شدم تازه ۳ماه دیگه مونده اینو چ جوری بگذرونم نمیدونم
اره تازگیادیرمیگذره
اوووووووف بزار هیچی نگم
اره خیلی مخصوصا ک استراحت مطلقم دو هفته😢
برا من این ماه ۷خیلی دیر داره میگذره
من که ساعت میشمورم
خیییلییی🥲🥲🥲
اره مخصوصا وقتی نوبت سونو آنومالی داری هر روز برام ده روز میگذره
برای من که تا الان خیلی زود گذشته
بله خیلی
خیلی دیر میره 😩
اره خیلی مخصوصا از ان تی به بعد اصلا روزا نمیگذره
خیلی زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.