۱۲ پاسخ

خانما من از هفته سر در نمیارم الان من چند ماهمه

من طلسم شدم،۶ماهه تو ماه سوم گیر کردم😂😂

و منی که دارم یک هفته رو میشمارم تازه برم برای قلبششششش 😩😩😩 نمیگذره بخدا انگار یکماه هست هر روزم

ب ۲۰ برسی منتظری ب ۳۰ برسی
مث من😂 کلا تا آخر چشم انتظاری داره

وای منم شدیدا منتظرم برسم به ۲۰ هفته اخه اونموقع آنومالی دارم خیلی استرس دارم

4ماهه ولی انگار ۴ساله .. اصلا نمیگذره

دقیقااا خیلی دیر میگذره واسه من که ماه پنج خیلی طول کشید ببینیم شش چجوریه

خیلی سخته 😞😞😞

من یک سال توی ماه۶ گیر کردم تموم نمیشه نامصب

هرروز رو به سختی شب میکنم 😑

بنظرم بعد انومالی اون دو هفته خیلی زود میگذره

من حس میکنم زمان متوقف شدهههه
ماه چهارم تموم نمیشهههه
من که کلافه شدم

سوال های مرتبط

مامان سلین🍓 مامان سلین🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سلین🍓 مامان سلین🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری