وای هفته هات خوب کیفش ببر من انقدر پا درد بلسن درد دارم شبا ننبتونم یکم بخدابم
لذت ببرین بیدار خوابیهای بعد زایمان یاد این موقعها میندازتون
از انتی تا آنومالی اندازه یکسال میگذره واقعا 😑😑هفته ها هم دیر میگذره کاش من زود شش تموم میشد😐
بازم خوش ب حالت ک دوهفته تا انومالی داری والا
ما چی بگیم هنو منتظر تشکیل قلبش هستیم
تااخر ماه نوبت داریم و نمیگذره
این هفته هایی که هستی دیر میگذره، برای منم دیر گذشت خیلی. اما ماه ۶ سریعتر گذشت و الان که رفتم توی هفت هم فکر میکنم زودتر میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.