تازه از آنومالی تا سونو وزن یک قرن طول میکشه😁
من برای چکاپ میخواستم برم
مطب شخصیا بازه تو این شرایط ؟
وایییی منمممم ، پنج روز دیگه نوبت آنومالیمه زمان هم نمیگذره... خیلی دلم واسه جوجهم تنگه🥲
منم ۲۳ام ان تی دارم کاش بگذره واقعا😩😩
منم ۲۵میخام برم انومالی رو 😮💨
منم ده روز دیگه🥲🥴
وای منم همینطور ۲۳ ام انومالی دارم 🥲🥲
پیش کی میرید انومالی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.