چرا اینقد دیر میگذره دل تو دلم نیست یک هفته بگذره برم آنومالی🥲🫠

۹ پاسخ

تازه از آنومالی تا سونو وزن یک قرن طول میکشه😁

من برای چکاپ میخواستم برم

مطب شخصیا بازه تو این شرایط ؟

وایییی منمممم ، پنج روز دیگه نوبت آنومالی‌مه زمان هم نمیگذره... خیلی دلم واسه جوجه‌م تنگه🥲

منم ۲۳ام ان تی دارم کاش بگذره واقعا😩😩

منم ۲۵میخام برم انومالی رو 😮‍💨

منم ده روز دیگه🥲🥴

وای منم همینطور ۲۳ ام انومالی دارم 🥲🥲

پیش کی می‌رید انومالی ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری