۱۱ پاسخ

من چی بگم ۱۹ روز دیگه🥲

من اولای آبانم🥴 بازم خداروشکر واسه شما چند روز مونده.
نگران نباش همه چیز خوبه.

واسه من هفته دیگست استرس دارم خیلی🤕

منم ۴ روز دیگه خیلی سخت میگذره واقعا

نه بابا خداروشکر مشکلی نداشتی که بری
بزار همین ۴ روزتم بگذره دیگه ایشالا میری همه چیشم خوبه

برای من ۳روز مونده😅تا الان خوب میرفت جلو روزام ولی از امروز کند می‌ره🫠

منم استرسشو دارم ایشالا ک صحیح و سلامت باشن
خیلی میترسم 🥺🥺🥺

تقریبا ۳ بار رفتم😂😂

از ان تی به بعد نرفتی؟

منم ۵روز مونده تمومی نداره نمیگذره

حالش خوبه همیچزش عالیه

سوال های مرتبط

مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری