۳ پاسخ

عزیزم منم با شمام منم ۵ خرداد میرم
همون‌دو هفته دیگه 🤷🏻‍♀️😬🥹
چشمام خشک شد وقت نمیگذره حوصلم‌رفته
🤣🤣🤣🤣🤣

عزیزم منم یه ساله منتظرم هفته 17 بگذره برم انومالی لامصب نمیگذره

من انگار یکساله منتظرم برای انومالی هنوزم وقتش نشده🫠شنبه میرم

سوال های مرتبط