مال منم نمیرهههه😭😭😭😭😭😭
من حالت تهوعم خیییلی کم شده ولی هنوز اشتهام به غذا برنگشته
منهمچنان روزی ۳تا دمیترون میخورم🫤🫤🫠🫠🫠
آدامس زیاد بخوریم
یخ هم خوبه
منم همین حالو دارم خسته شدم خدایی ...
هرچی میخورم بلافاصله حالم بد میشه و...
منی که کماکان دااااارم
و منی که ۳۰ هفته هست مدام بالا میارم🤕🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.