ای خدا حالت تهوع چرا نمیرهههههه🥺🥲😭😭😭😭😭

۷ پاسخ

مال منم نمیرهههه😭😭😭😭😭😭

من حالت تهوعم خیییلی کم شده ولی هنوز اشتهام به غذا برنگشته

من‌همچنان روزی ۳تا دمیترون میخورم🫤🫤🫠🫠🫠

آدامس زیاد بخوریم
یخ هم خوبه

منم همین حالو دارم خسته شدم خدایی ...
هرچی میخورم بلافاصله حالم بد میشه و...

منی که کماکان دااااارم

و منی که ۳۰ هفته هست مدام بالا میارم🤕🫠

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری