چرا ۲۰ هفته نمیشم چه دیر میگذره اه 😿
هنوز ۱۸ هفته ۶ روز هستم 🥱🥱

۷ پاسخ

منم سی هفته نمیشم😂🤦🏻‍♀️

منم میگم دیر میگذره😒

چون بهش فکر میکنید برای همون و گرنه سریع هم میگذره

من یماهه ۲۱ هفتم 😂😂

چه جالب باهم همراهیم. برا منم دیر میگذره

میگذره من ۳ماه اول هی میگفتم کی میرم سونو آنومالی الان به خودم اومدم دیدم ۲۳ هفته گذشته 😉😉😉 ولی دوست دارم زودتر تموم بشه پسرمو بغل بگیرم

هوففف اره روزا دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یذره مامان یذره هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری