۱ پاسخ

نوش جونت نگران نباش
اگر‌قندت بره بالا‌ انسولین میدن که اصلا هم سخت نیست برای بچه‌ام‌مشکلی نداره
منم قندم بالاست از اول بارداری انسولین میزنم
دیگه ویارم که‌عوض شد شیرینی و بستنی هم‌میخورم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری