۸ پاسخ

برای منم همینه بیکارم همش میشینم میشمارم

برای منم همینه بیکارم همش میشینم میشمارم

برای من تا حالا خوب بوده

کاش س ماه اول زودتر بره
هوووووف

ماه سوم انگاری ۳سال میگذره
ماه ۴خیلی زود گذشت
ماه ۵ هم دیر میگذره ولی از ۳ بهتره

ای گفتییی

بدترین ماه
ماه آخر خودش ۹ماه ماه آخر🤣

برای من ماه سوم تموم نمیشه چرا

سوال های مرتبط

مامان 🏍️آریَن مامان 🏍️آریَن روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐥🐣🐤 مامان 🐥🐣🐤 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری