هم هفته های من شما هم زمان براتون دیر میگذره؟😑

۲۵ پاسخ

آره خیلییی

خیلی خیلی دیر

من ابله مرغان گرفته بودم اصلا نفهمیدم این چند هفته چطوری گذشت نگین اصلا خسته شدم فلان قدر روزای عادی رو باید دونست من کلی استرس و اضطراب کشیدم در حالی که قبلش تو روزای عادی میگفتم اه چرا نمیگذره!

من هم دوست دارم زمان زود بگذره هم نگذره بم میگن بچتو سقط کن الان هفته ی ۱۹ ام بارداریم دکترا به اندازه ی موهای سرم ازمون پول گرفتن الان که شده ام ۱۹ هفته میگن باید سقطش کنم ولی با این حال برای سقطش دارن پاس کاریم میکنن نامه به بیمارستان نمیدن اینم از قانونی هم دلم نمیاد هم اینکه میترسم غیر قانونی سطقش کنم توکل کردم بخدا

عاره خیلییی😪

اره واقعا نمیگذره

خیلیییی

ما که یک ساله ماه شیش هستیم

خیلی

اصلا نمیگذره خواهر جان
کاش دیر بگذره

اصلا نمیگذره که بگم دیر یا زود میگذره😑😑 الان یکماهه که میگم ۳روز دیگه میرم تو ۶ماه😑

هر روزی یک سال میشه انگاری 🥺

خیلی دلم میخواد دیگه سی هفته بشم

وای پس ما چی بگیم که هنوز ۱۵هفتمونم کامل نشده😂

اگه بارداری پر خطری نداری سعی کن بری بیرون دور بزنی یا دورهمی چیزی
هفته های بالا واقعا سخت تره

واای نگووووو

بسيييار

واییی ماه پنج اصلا نمیگذره دختر من انگار ی ساله تو پنجم بازم یه هفته مونده

بنظر من خیلی داره زود میگذره.
الان ۱۹هفته هستم.

شاید چوم نصف روز سرکار میرم سرگرم هستم

خیلییییییی منم همینم همش میگم چرا نمیگذره

اره🥲😩

خیلی خیلی 😭

ب شدتتت

فقط فقط ماه 7 ک اصلا نمیگذره خبلی اذیت شم من انشاللع ماه 8خوبگذره از فردا

خیلیییی... دیگه خسته شدم اما هنوز نصف راه مونده🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری