۱۳ پاسخ

برای من ماه شش دیر میگذره فک کنم بخاطر اینه که سرکلاژ کردم همش استراحتم

😭ای گفتی خیلی دیر میگذره

من ماه هایی اولم خیلی زود گذشت ولی امان از ماه پنجم واسم خیلی سخت گذشت الانم حس میکنم عید برسه دیگه تموم میشه

انشالله میرسه

استراحت باشی دیکه بدتر میگذره

🤣🤣🤣یه قرن رو خوب گفتی

منم همین احساسو دارم🤣کلا یادم رفته زندگیم قبل حاملگی چه شکلی بود😅

وای منم احساس میکنم اوایل بارداریم برا خیلی سال پیشه

من استرس زایمان و دارم طبیعی هستم

اره بخدا

والا من دیگه حس میکنم دارم پیر میشم هم خسته شدم از بارداری هم از زایمان میترسم داغونم

منم همین طور

حالا برا من زود میگذره😑

سوال های مرتبط

مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری